X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Potwierdzenie u ginekologa
Odpowiedz

Potwierdzenie u ginekologa

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Sabi. nka Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 25 czerwca 2021, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć 🙂 mam nadczynność tarczycy i nieregularne cykle, tj między 27 a 43 dni. Zrobiłam test ciążowy oraz betę, wartość 11.22. Ostatnia miesiączke mialam 21.05 a współżyłam 13.06. Mam biaky śluz, niesamowicie obolałe piersi i od kilku dni boli mnie brzuch, najczęściej w okolicach jajników. Ze szczególnych objawów 18.06 mialam temp 37,3, na drugi dzien tez podwyższona. Moja pierwsza ciąża, jestem zielona. Kiedy powinnam zgłosić sie do ginekologa aby był w stanie mi udzielić informacji?

  • Justyna2806 Debiutantka
    Postów: 10 13

    Wysłany: 2 lipca 2021, 23:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na spokojnie w połowie lipca umów się na wizytę 😁

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ