X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Niepokojące objawy
Odpowiedz

Niepokojące objawy

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Elimanalka Debiutantka
    Postów: 12 0

    Wysłany: 16 kwietnia 2018, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam.
    Dziś zaczęłam 9 tydzień ciąży. Od 5 tygodnia przyjmowałam najpierw luteinę dopochwową 2x1. Jednak okazało sie, że jestem na nią uczulona i lekarz przepisał mi w 7 tygodniu Duphaston 3x1. Do piątku wszystko było dobrze. W piątek wieczorem zaobserwowałam ból podbrzusza jak na miesiączkę, w sobotę i wczoraj tak samo. Ból mijał po nospie. Dziś nospy nie wzięłam i w pracy znów zaczęło mnie boleć. Nie jest to mocny ból jednak mnie on niepokoi... Wizytę u lekarza mam dopiero za tydzień i nie wiem co zrobić by sprawdzić czy z ciążą wszystko w porządku... To moja pierwsza i długo wyczekiwana ciąża i fiksuję.

  • Leira Autorytet
    Postów: 4347 1197

    Wysłany: 16 kwietnia 2018, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Elimanalka wrote:
    Witam.
    Dziś zaczęłam 9 tydzień ciąży. Od 5 tygodnia przyjmowałam najpierw luteinę dopochwową 2x1. Jednak okazało sie, że jestem na nią uczulona i lekarz przepisał mi w 7 tygodniu Duphaston 3x1. Do piątku wszystko było dobrze. W piątek wieczorem zaobserwowałam ból podbrzusza jak na miesiączkę, w sobotę i wczoraj tak samo. Ból mijał po nospie. Dziś nospy nie wzięłam i w pracy znów zaczęło mnie boleć. Nie jest to mocny ból jednak mnie on niepokoi... Wizytę u lekarza mam dopiero za tydzień i nie wiem co zrobić by sprawdzić czy z ciążą wszystko w porządku... To moja pierwsza i długo wyczekiwana ciąża i fiksuję.

    Bóle menstruacyjne teoretycznie mogą się jeszcze pojawiać, ale na pewno trzeba to zgłosić lekarzowi. Jeśli bóle są mocne to oczywiście jedź na IP, chociaż powiem Ci, że skoro bierzesz już duphaston to na tym etapie ciąży gdyby miało stać się coś złego to niestety, ale nikt Ci już nic więcej nie pomoże :(