X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr I trymestr ciąży
Odpowiedz

I trymestr ciąży

Oceń ten wątek:
  • dietetykakasia Koleżanka
    Postów: 42 3

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 23:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry wieczór, jeszcze nie jestem Przyszłą Mamą, mam nadzieję, ze ten czas za 2 lata nadejdzie. Jestem obecnie studentką dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Piszę pracę magisterską dotyczącą wiedzy i nawyków żywieniowych wśród Przyszłych Mam. Dlatego zwracam się do Was z olbrzymią prośbą o wypełnienie ankiety, jest ona w pełni anonimowa. Nie spodziewałam się, że przeprowadzenie ankiety przez internet wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego liczę na Was Przyszłe Mamy. Dzięki obecności na tym forum odzyskałam wiarę, że uda mi się przeprowadzić te badania do końca, jednak jeszcze troszkę danych mi braku. Z góry dziękuję za pomoc oraz życzę dużo zdrowia dla Was i Waszych maluszków.

    https://drive.google.com/open?id=1HQuYs-DAgy1M2JyrO73QmyfKHd39rEIIkxcMtYWWzVo

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 stycznia 2019, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mała8 wrote:
    Dokładnie jakbym o sobie czytała. Też jestem po IVF. Jak sie czijesz? Lepiej juz?
    witaj jestem w takiej samej sytuacji ale mam 6 tydzień na kiedy masz termin??

  • Kaaarooolka92 Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś