BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > I trymestr > Brak bolu piersi
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

PsychoPatka91
Znajoma
Postów: 18
2

Wysłany: 2 stycznia, 19:53
Cytuj | (1) | Zgłoś
Dziewczyny, jestem w 5t6d ciąży, od dwóch dni piersi przestały mnie bolec i zrobiły się miękkie. Innych objawów ciąży nie miałam. Czy to normalne? Mocno się denerwuje ..

Mosieczka lubi tę wiadomość


Leira
Autorytet
Postów: 4332
1177

Wysłany: 2 stycznia, 21:24
Cytuj | (2) | Zgłoś
Objawy ciąży to się zaczynają po 7 skończonym tygodniu zwykle (jeśli w ogóle, bo są szczęściary co ich nie mają :P ) Jeszcze będziesz sobie pluć w brodę, że narzekałaś, że ich nie ma :P

anka1981, Foto_Anna lubią tę wiadomość

f2w3ikgnnjbzwgbk.png

Ania0306
Autorytet
Postów: 653
284

Wysłany: 2 stycznia, 21:30
Cytuj | (1) | Zgłoś
Cześć :) ja od początku ciąży za wiele objawów nie miałam oprócz bolących piersi no i braku okresu. Może to śmieszne ale kilka razy dziennie dotykałam piersi, żeby sprawdzić czy bolą. Były dni, że bolały a były takie gdzie nie. Około 8 tygodnia przestały boleć przez kilka dni. Strasznie spanikowałam. Poszłam na usg i wszystko było dobrze. Ból piersi mi do tej pory nie wrócił. Bolą tylko po ściągnięciu biustonosza po całym dniu i są większe niż przed ciążą. Mdłości się pojawiły w 9/10 tygodniu i do tej pory jeszcze czasem wieczorami są. Każdy przechodzi ciążę inaczej. A to że jest mniej objawów to lepiej dla nas. Wiem, że na początku ciąży to jest bardzo stresujące bo sama przez to przeszłam :) . Tym bardziej, że jesteś dopiero w 5 tygodniu jeszcze masz dużo czasu, żeby objawy się pojawiły chociaż wcale nie muszą.

anka1981 lubi tę wiadomość

08.02.2019 ❤ Julka 39t i 1d 2645g 51 cm

iv09jw4z17b5r627.png

anka1981
Przyjaciółka
Postów: 100
22

Wysłany: 2 stycznia, 21:52
Cytuj | (0) | Zgłoś
psychopatka. zrob albo beta hcg co 48h albo idx na usg. coskolwiek będzie widav moze i moze to Cię uspokoi.

ono (*) - 05.2011
ono (*) - 01.2019

PsychoPatka91
Znajoma
Postów: 18
2

Wysłany: 3 stycznia, 08:46
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dzięki dziewczyny, ja już mega schizuje, naczytałam się ze zanik objawów to coś złego i teraz cały czas o tym myśle..


Leira
Autorytet
Postów: 4332
1177

Wysłany: 3 stycznia, 12:52
Cytuj | (0) | Zgłoś
PsychoPatka91 wrote:
Dzięki dziewczyny, ja już mega schizuje, naczytałam się ze zanik objawów to coś złego i teraz cały czas o tym myśle..

Ja po poronieniu jeszcze dwa tygodnie miałam objawy ciążowe więc w ogóle się tym nie sugeruj :P Objawy będą się pojawiać i znikać i to normalne i to o niczym nie świadczy.

f2w3ikgnnjbzwgbk.png

Sylvuszka
Ekspertka
Postów: 281
79

Wysłany: 10 stycznia, 21:24
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mnie w pierwszej ciąży w ogóle nie bolały przez całe 9miesiecy. Każdy pytał właśnie o piersi,czy bolą, czy się powiększyły.a tu nic. I brałam też luteinę po której często bolą piersi i też nic ;) także nie ma reguły.

ug37zbmhhos96wio.png
85990tc7kbzhfsky.png
II starania od 04.2018r, 09.2018- CLO, udało się; 11.2018 PJP 10tc; 24.12 dwie krechy

Smutnamiss
Autorytet
Postów: 741
233

Wysłany: 10 stycznia, 22:47
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ania0306 wrote:
Cześć :) ja od początku ciąży za wiele objawów nie miałam oprócz bolących piersi no i braku okresu. Może to śmieszne ale kilka razy dziennie dotykałam piersi, żeby sprawdzić czy bolą. Były dni, że bolały a były takie gdzie nie. Około 8 tygodnia przestały boleć przez kilka dni. Strasznie spanikowałam. Poszłam na usg i wszystko było dobrze. Ból piersi mi do tej pory nie wrócił. Bolą tylko po ściągnięciu biustonosza po całym dniu i są większe niż przed ciążą. Mdłości się pojawiły w 9/10 tygodniu i do tej pory jeszcze czasem wieczorami są. Każdy przechodzi ciążę inaczej. A to że jest mniej objawów to lepiej dla nas. Wiem, że na początku ciąży to jest bardzo stresujące bo sama przez to przeszłam :) . Tym bardziej, że jesteś dopiero w 5 tygodniu jeszcze masz dużo czasu, żeby objawy się pojawiły chociaż wcale nie muszą.
Jakbym o sobie czytała mnie też w 8 na parę dni przestały i zaczęłam panikować... Teraz znów bolą..

Nie bój się to żaden wyznacznik i faktycznie lepiej nie czytać

Wiadomość wyedytowana przez autora 10 stycznia, 22:48

27a73b5519.png

[konto usunięte]

Wysłany: 31 stycznia, 17:38
Cytuj | (0) | Zgłoś
@PsychoPatka1 i jak u Ciebie? Wszystko ok?

Ja jestem po 2 wczesnych poronieniach i obecnie we wczesnej 3 ciązy, która jutro zobaczymy, czy jest przyrost bety.
Oczywiście totalnie wariuję, piersi raz bolą raz nie - ale o wiele mniej niż w dwóch poprzednich ciążach. Dodatkowo biorę luteinę.

Pozdrowionka!

Wiadomość wyedytowana przez autora 31 stycznia, 17:38


Leira
Autorytet
Postów: 4332
1177

Wysłany: 31 stycznia, 17:55
Cytuj | (0) | Zgłoś
Nanu7 wrote:
@PsychoPatka1 i jak u Ciebie? Wszystko ok?

Ja jestem po 2 wczesnych poronieniach i obecnie we wczesnej 3 ciązy, która jutro zobaczymy, czy jest przyrost bety.
Oczywiście totalnie wariuję, piersi raz bolą raz nie - ale o wiele mniej niż w dwóch poprzednich ciążach. Dodatkowo biorę luteinę.

Pozdrowionka!

Jeśli jest inaczej niż w dwóch poprzednich, nieszczęśliwych ciążach to potraktowałabym to jako dobry objaw :)

f2w3ikgnnjbzwgbk.png

PsychoPatka91
Znajoma
Postów: 18
2

Wysłany: 1 lutego, 08:48
Cytuj | (1) | Zgłoś
Tak, jak na razie u mnie wszystko dobrze :) w 9tc dzidzia miała 2.5 cm i bijące serduszko :) w piątek idę na kolejne usg, mam nadzieje, ze wszystko będzie dobrze.
Objawów ciążowych dalej nie mam żadnych. Piersi nie bolą, nie mam mdłości, nie mogę spać, no może mam troszke mniej energi niż zawsze ;) no i ogromny brzuchol, ale to pewnie wzdęcia

Foto_Anna lubi tę wiadomość


[konto usunięte]

Wysłany: 1 lutego, 19:13
Cytuj | (0) | Zgłoś
Wow super! Oby do przodu :-)

Ja dzis bylam zrobic bete
Wtorek 76 dzis 429.

Niestety zaczął mnie bolec krzyz i podbrzusze jak na miesiaczke. Napisalam do gina i twierdzi, ze nie powinno tak byc :-/ ale jako ze i tak biore heparyne i luteine, to nic wiecej nie da sie zrobic.

Czytalam, ze wiele kobiet tak ma na poczatku ciazy, ale strasznie sie martwie, ze znowu sie nie uda :-( w poniedzialek kolejna beta.


PsychoPatka91
Znajoma
Postów: 18
2

Wysłany: 1 lutego, 19:21
Cytuj | (0) | Zgłoś
Moja siostrę tez mocno bolał brzuch, tak miesiaczkowo wlasnie. O ciazy dowiedziała się dopiero pod koniec 7 tygodnia, bo była pewna, ze zaraz dostanie okresu, obecnie jest w 15 tygodniu :) głowa do góry i będzie dobrze :)


Palemka
Koleżanka
Postów: 39
19

Wysłany: 11 lutego, 19:38
Cytuj | (1) | Zgłoś
Cześć :). Jestem tu całkiem nowa i chyba (!) jestem w ciąży :). Moja dzisiejsza beta wynosi 91,54 (26 dc), ale nie mam pewności, czy wynik nie jest zafałszowany przez Ovitrelle, który brałam dokładnie 15 dni temu. Muszę powtórzyć pojutrze, czy beta przyrasta i wtedy będę mogła się cieszyć w pełni (tzn. mam taką nadzieję :)).

Co do objawów, to też piersi mnie nie bolą - nie bardziej niż zwykle w drugiej połowie cyklu. Natomiast odczuwam bóle podbrzusza, tak jak Nanu7, jak na miesiączkę. Tylko że dużo łagodniejsze i pojawiają się kilka razy w ciągu dnia. To moja pierwsza ciąża (chyba :)), długo wyczekiwana, ponadto - z in vitro, dlatego wsłuchuję się w swoje ciało maksymalnie i się boję. I w sumie oprócz tego bólu podbrzusza nic nie mam "typowego": ani bólu piersi, ani senności, ani tego, jak mawiały wszystkie moje koleżanki, że "od samego początku czuły, że coś jest inaczej".

Życzę Wam wszystkim rosnących, zdrowych brzuszków :).

Nanu7 lubi tę wiadomość


[konto usunięte]

Wysłany: 12 lutego, 19:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
@Palemka super gratulacje. U mnie objawy powoli sie rozkrecaja raz sa a raz nie ma a hak na razie z ciaza wszystko ok wiec nie ma sie co zamartwiac. Bete przestałam robic na etapie 6700 i potwierdzeniu pecherzyka na usg. Teraz czekam okropnie 2 dluuugie tygodnie na nastepne usg, gdzie powinno juz bic serduszko. Nie wiem jak wytrzymam. Zrob ponownie bete po48h i daj znac jak przyrasta! Trzymam kciuki :-) p.s. czemu zdecydowaliscie na in vitro jesli moge zapytac? I w jakim mieście ? :-)


Palemka
Koleżanka
Postów: 39
19

Wysłany: 13 lutego, 00:22
Cytuj | (0) | Zgłoś
Nanu7,

problem niestety był po mojej stronie, przez co oczywiście borykałam się (i nadal się borykam) z ogromnym poczuciem winy. Mam endometriozę III/IV st., usunięty jeden jajnik, niską rezerwę jajnikową. Jesteśmy z okolic Łodzi i tam podjęliśmy leczenie. Udało się za pierwszym podejściem, ale to sam początek, więc mam milion obaw i wątpliwości. Na USG lekarz kazał przyjść dopiero za 2-3 tygodnie, więc mimo, że ufam mu całkowicie, zdążę do tego czasu osiwieć :D.

Pozdrawiam :)


[konto usunięte]

Wysłany: 13 lutego, 16:22
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ej Palemka no nie mozesz się obwiniać! Chociaz my kobiety tak juz mamy... najwazniejsze, ze szukacie rozwiązanie i jak widac jestescie na dobrej drodze :-) a robilas ponownie bete?


Palemka
Koleżanka
Postów: 39
19

Wysłany: 13 lutego, 18:25
Cytuj | (0) | Zgłoś
Jednak nie :). Mój lekarz do mnie zadzwonił i powiedział, żebym powtórzyła betę i progesteron w piątek, a że do tej pory go słuchałam we wszystkim i dobrze na tym wychodziłam, to posłucham go i teraz. Po jego telefonie jakoś się wewnętrznie uspokoiłam i nawet za bardzo nie myślę o tej becie :).


[konto usunięte]

Wysłany: 14 lutego, 20:52
Cytuj | (0) | Zgłoś
I tak trzymaj! Daj znac, jak wyniki bety :-) trzymam kciuki. Ja odliczam czas do przyszlego piatku do usg, czy bedzie zarodek z serduszkiem. Jak ten czas wolno płynie...


Palemka
Koleżanka
Postów: 39
19

Wysłany: 16 lutego, 00:47
Cytuj | (0) | Zgłoś
Powtórzyłam betę i powiem szczerze, że jestem zaskoczona bardzo szybkim przyrostem. W poniedziałek 91,54, w piątek 707,59. I oczywiście w głowie myśli o zaśniadach, wadach płodu itd. I jeszcze o ciąży bliźniaczej, bo podano mi 2 zarodki, ale nie wiem, ile się przyjęło. Nie za szybki ten przyrost, jak myślicie? :/ Lekarz kazał mi przyjść na usg za tydzień-dwa i nie panikować. Ale co on tam wie, to facet :D.



Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)