Letnia promocja w BellyBestFriend!

Aktywuj abonament Premium w BellyBestFriend od dziś do 31 sierpnia a otrzymasz od nas prezent:

1 miesiąc - otrzymasz 15 dni w prezencie!

3 miesiące - otrzymasz 1 miesiąc w prezencie!

12 miesiący - otrzymasz 2 miesiące w prezencie!


Z abonamentem BellyBestFriend możesz korzystać również z KidzFriend oraz OvuFriend!

Promocja trwa do 31 sierpnia 2019 roku.

Wykup abonament Zamknij
BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > I trymestr > Bóle podbrzusza we wczesnej ciąży
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 6 grudnia 2013, 16:00
Cytuj | (1) | Zgłoś
Jest to ponoć bardzo obowiązkowe badanie na początku ciąży, mówiło mi to 3 lekarzy, progesteron jest bardzo ważny...można mieć wysoki progesteron a tez plamic...
Kazdy lekarz inaczej prowadzi ciaze, takze zalezy na kogo trafisz..

"Progesteron - dlaczego jest tak ważny dla kobiet w ciąży?

Luteina ma ogromny wpływ nie tylko na sam przebieg ciąży, odpowiada przede wszystkim za prawidłowy rozwój płodu. Do najważniejszych zadań progesteronu należy m.in:

- przygotowanie błony śluzowej macicy na przyjęcie zapłodnionej komórki jajowej

- hamowanie skurczy macicy oraz zapobieganie przedwczesnemu porodowi

- ułatwianie rozkładu białek (działa tak na pęcherzyk Graffa i tym samym ułatwia owulację)

- przygotowanie gruczołów do laktacji

- zatrzymanie wody w organizmie

- uczestniczenie w produkcji hormonów metabolicznych płodu

- obniżenie stężenia aminokwasów w surowicy krwi

- rozszerzanie żył

- odpowiada za powstawanie w czasie ciąży (oraz menopauzy) przebarwień na skórze

Wiadomość wyedytowana przez autora 6 grudnia 2013, 16:02

Lanusia93 lubi tę wiadomość

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

Liath
Przyjaciółka
Postów: 66
37

Wysłany: 7 grudnia 2013, 20:02
Cytuj | (0) | Zgłoś
ja właśnie dziś zrobiłam wraz z pierwszą betą i wyszedł 22,07 chyba ok??

oar8dqk33oflkx9m.png

lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 7 grudnia 2013, 22:32
Cytuj | (0) | Zgłoś
Liath wrote:
ja właśnie dziś zrobiłam wraz z pierwszą betą i wyszedł 22,07 chyba ok??

raczej OK, ale niech lekarz oceni :)

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

Ann_
Koleżanka
Postów: 51
48

Wysłany: 8 grudnia 2013, 20:38
Cytuj | (0) | Zgłoś
Z powodu bóli brzucha lekarz zalecił mi magnez i nospe. I niestety nie jest lepiej, dziś w sumie cały dzień bolał mnie brzuch, wczoraj pół dnia. Gdzie jest ta granica, że trzeba jechać na Izbę Przyjęć?
Jutro jadę zrobić badania krwi i może uda mi się dostać do jakiegoś ginekologa bo wizytę mam za kilka dni dopiero... :(


monaaa
Autorytet
Postów: 486
741

Wysłany: 8 grudnia 2013, 21:16
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ann a jak bardzo Cię boli? mi na bóle przypominające miesiączkowe (ale były łagodniejsze) lekarz powiedział, że to może macica się powiększać. Teraz odpukać już tak nie boli. Brałam luteinę, teraz dhupaston.


81clk9i.png

lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 9 grudnia 2013, 00:36
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ann_ wrote:
Z powodu bóli brzucha lekarz zalecił mi magnez i nospe. I niestety nie jest lepiej, dziś w sumie cały dzień bolał mnie brzuch, wczoraj pół dnia. Gdzie jest ta granica, że trzeba jechać na Izbę Przyjęć?
Jutro jadę zrobić badania krwi i może uda mi się dostać do jakiegoś ginekologa bo wizytę mam za kilka dni dopiero... :(

Nie wiem co znaczy ten bol, bo jesli jak na @, ciagniecie, klucie, uczucie jakby zaraz cos wyplynelo to normalne, bo macica sie rozciaga, wiązadła, ale jesli boli mocno, a ty nie jestes pewna to lepiej podjechać do szpitala albo do ginia na wszelki wypadek...bedziesz spokojniejsza...

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

[konto usunięte]

Wysłany: 9 grudnia 2013, 17:07
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dziewczyny a zdarzyly wam sie takie bole jakby uklucie igla? Mnie dzis po poludniu ze 3 razy tak zakulo w podbrzuszu wlasnie jakby uklucie igla krotkie ale dosc bolesne az sie zgielam w pol ;( zmartwilam sie..


Ann_
Koleżanka
Postów: 51
48

Wysłany: 9 grudnia 2013, 19:30
Cytuj | (0) | Zgłoś
lolka83 wrote:
Nie wiem co znaczy ten bol, bo jesli jak na @, ciagniecie, klucie, uczucie jakby zaraz cos wyplynelo to normalne, bo macica sie rozciaga, wiązadła, ale jesli boli mocno, a ty nie jestes pewna to lepiej podjechać do szpitala albo do ginia na wszelki wypadek...bedziesz spokojniejsza...

Dzięki za wiadomość! Dość mocny ból to był, teraz jest troszkę lepiej. Nie spodziewałam się, że w tak wczesnej ciąży takie dolegliwości już będą :(
Byłam dziś na badaniach krwi, a później poprosiłam o rozmowę z położną, która skierowała mnie do lekarza (nie mojego prowadzącego) i dowiedziałam się, że przy tyłozgięciu macicy (czyli u mnie) takie bóle mogą być silniejsze. zbadał mnie i na fotelu i nawet zrobił usg i wszystko jest ok. Odetchnęłam z ulgą. Mam się nie stresować i odpoczywać...

Zrobiłam dziś progesteron także, pomimo, że mój gin nic o nim nie wspominał i wyszedł mi wynik: 28,61. czy należy go powtórzyć jak betę po kilku dniach?


lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 9 grudnia 2013, 20:05
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ann_ wrote:
Dzięki za wiadomość! Dość mocny ból to był, teraz jest troszkę lepiej. Nie spodziewałam się, że w tak wczesnej ciąży takie dolegliwości już będą :(
Byłam dziś na badaniach krwi, a później poprosiłam o rozmowę z położną, która skierowała mnie do lekarza (nie mojego prowadzącego) i dowiedziałam się, że przy tyłozgięciu macicy (czyli u mnie) takie bóle mogą być silniejsze. zbadał mnie i na fotelu i nawet zrobił usg i wszystko jest ok. Odetchnęłam z ulgą. Mam się nie stresować i odpoczywać...

Zrobiłam dziś progesteron także, pomimo, że mój gin nic o nim nie wspominał i wyszedł mi wynik: 28,61. czy należy go powtórzyć jak betę po kilku dniach?

No to mamy odpowiedz na te bóle, najważniejsze, ze w porządku!
progesteron też ok, ja powtarzałam go, za miesiac...

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 9 grudnia 2013, 20:05
Cytuj | (1) | Zgłoś
Camille87 wrote:
Dziewczyny a zdarzyly wam sie takie bole jakby uklucie igla? Mnie dzis po poludniu ze 3 razy tak zakulo w podbrzuszu wlasnie jakby uklucie igla krotkie ale dosc bolesne az sie zgielam w pol ;( zmartwilam sie..

normalne :)

Camille87 lubi tę wiadomość

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

[konto usunięte]

Wysłany: 10 grudnia 2013, 11:55
Cytuj | (0) | Zgłoś
Czesc ja sob niedziele plamiłam na brozowo lekko byłam wczoraj przez to u gin przepisał mi luteine.A dzis rano budze sie i czuje lekki ból jak na @ ide do wc podcieram sie i braazowy śluz przy podtarciu bo na bieliznie nic nie miałam.Teraz mnie pobolewa brzuch nie wiem jak go opisac wczesniej jak na @ terazinaczej martwei sie bo jedna ciaze juz straciłam:( wizyta w poniedziałek.Dzwoniłam na izbe przyjec połoczyli mnie z gin i pow ze jak sa brązowe plamenia to nic gorzej jakby były czerwone kazał mi sie stosować do zalecen mojego gin czyli luteine i tyle...ehh zawsze sie człowiek martwi czy to nie ból poronny:(


seneka
Autorytet
Postów: 304
374

Wysłany: 10 grudnia 2013, 22:07
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dziewczyny czy któraś z was miala taki ból brzucha na górze pod piersiami ?? co to może być, dodam że podbrzusze mnie nie boli. Biore duphastan.

qq873e5erivgw16d.png

Paula_29
Autorytet
Postów: 4099
2756

Wysłany: 10 grudnia 2013, 22:35
Cytuj | (0) | Zgłoś
A to pod piersiami czy w przełyku bardziej, może to mocna zgaga?

atdc8u69hnetasq1.png
Leonek 12.02.2017, 21 tc [*]
3i4920mmxxemdpk1.png

seneka
Autorytet
Postów: 304
374

Wysłany: 11 grudnia 2013, 08:17
Cytuj | (0) | Zgłoś
pod piersiami i od 3 dni zawsze wieczorem.

qq873e5erivgw16d.png

Paula_29
Autorytet
Postów: 4099
2756

Wysłany: 11 grudnia 2013, 10:33
Cytuj | (0) | Zgłoś
może to nerwobóle po prostu

atdc8u69hnetasq1.png
Leonek 12.02.2017, 21 tc [*]
3i4920mmxxemdpk1.png

seneka
Autorytet
Postów: 304
374

Wysłany: 11 grudnia 2013, 12:27
Cytuj | (0) | Zgłoś
Może tak dzwoniłam do swojego lekarza ale nic nie mógł stwierdzić.
Wypiłam siemię lniane wcześniej też go piłam jak bolał mnie żołądek zapytałam w aptece czy nie jest szkodliwy i spokojnie można go pić oczywiście wszystko w umiarze.

qq873e5erivgw16d.png

monaaa
Autorytet
Postów: 486
741

Wysłany: 14 grudnia 2013, 17:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
u mnie, co prawda lekkie - bóle podbrzusza powróciły :( a były tak w 7 tygodniu

81clk9i.png

Jus1985
Autorytet
Postów: 1450
1745

Wysłany: 16 grudnia 2013, 11:09
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja caly tamten tydzień miałam bòle brzucha a od wczoraj czuje tylko takie ciągnięcie a dzisiaj to już mega mocne to ciągnięcie

3jgx3e3k7wsnebz7.png

zabuszka
Autorytet
Postów: 1076
717

Wysłany: 16 grudnia 2013, 11:35
Cytuj | (0) | Zgłoś
bole brzucha tez mialam czasem kulo troche ale to raczej wokolicach pachwn teraz juz 12 tydzien nie jest zle kregoslup tez boli casem ale to ponoc normalne w koncu organizm robi miejsce na dzieciatko jesli nie plami jest ok a nawet plamienie nie kazde jest straszne . w poprzedniej ciazy niestety skonczonej poronieniem zaczelam plamic i po 3 dniach juz byla to zywa krew lekarz i potem lyzeczkowanie ale i tk nic sie nie dalo zrobic sprawa genetyczna dziecko roslo a pecherzyk plodowy nie i w koncu poprostu dziecko sie udusilo teraz w 6 chyba tyg przez tydzien mialam takie bladorozowe cos nie nasilalo sie wiec czekalam az wkoncu poszlam i z dzieckiem wporzadku poprostu sexu zaprzestac na jakis czas i przeszlo ;) teraz12 tydzien a dziecko ma juz 10 cm... gigancik martwie sie troche ze za duzo alle moze lekarz pomylil tygodnie ide w czwartek na badania prenatalne to podpytam;) tak ze dziewczyny uszy do gory

1e6e393edd.png

cb8576b8d0.png

Ann_
Koleżanka
Postów: 51
48

Wysłany: 19 grudnia 2013, 09:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
Camille87 wrote:
Dziewczyny a zdarzyly wam sie takie bole jakby uklucie igla? Mnie dzis po poludniu ze 3 razy tak zakulo w podbrzuszu wlasnie jakby uklucie igla krotkie ale dosc bolesne az sie zgielam w pol ;( zmartwilam sie..


Ech te bóle... Miałam tak kilka razy wczoraj rano prowadząc samochód. Okropny ból. Aż to krocza. Piszecie, że normalne jeśli nie ma plamień?
Chciałabym spokojnie cieszyć się z ciąży, ale te bóle ;/



Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)