Letnia promocja w BellyBestFriend!

Aktywuj abonament Premium w BellyBestFriend od dziś do 31 sierpnia a otrzymasz od nas prezent:

1 miesiąc - otrzymasz 15 dni w prezencie!

3 miesiące - otrzymasz 1 miesiąc w prezencie!

12 miesiący - otrzymasz 2 miesiące w prezencie!


Z abonamentem BellyBestFriend możesz korzystać również z KidzFriend oraz OvuFriend!

Promocja trwa do 31 sierpnia 2019 roku.

Wykup abonament Zamknij
BellyBestFriend
Odpowiedz
Forum > I trymestr > Bóle podbrzusza we wczesnej ciąży
Rozpocznij swój osobisty, inteligentny kalendarz ciąży BellyBestFriend!
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

topa42
Autorytet
Postów: 1948
2346

Wysłany: 2 grudnia 2013, 15:35
Cytuj | (0) | Zgłoś
Oki dam znać wizyte mam o 19:30 to napisze wieczorkiem

zem3i09keg891u11.png

lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 2 grudnia 2013, 16:35
Cytuj | (0) | Zgłoś
Paula_29 wrote:
Topa to daj znać co lekarz powiedział, może to jakoś wyjaśni bo ciekawa jestem


Paula, ale kazdy lekarz ci powie to samo...macica się rozciaga i tyle, mowilo mi to juz 3 lekarzy!
Zreszta kazdy przypadek jest inny...jesli nadal sie boisz o te swoje bole to idz do ginekologa swojego, bo tu na forum nikt nie napisze, akurat dlaczego ty i z czego je masz...

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

Paula_29
Autorytet
Postów: 4099
2756

Wysłany: 2 grudnia 2013, 17:19
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ale mi nie chodzi o bóle brzucha bo o to już pytałam gina, tylko o bóle krzyża, a nie wiem co miałaby ta macica rozciągająca się do tego. Niestety nie mogę chodzić co dwa dni do lekarza, mam wizytę za 7 dni, ale o tym już pisałam, więc chętnie posłucham co mówią inni

atdc8u69hnetasq1.png
Leonek 12.02.2017, 21 tc [*]
3i4920mmxxemdpk1.png

lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 2 grudnia 2013, 18:20
Cytuj | (0) | Zgłoś
Paula_29 wrote:
Ale mi nie chodzi o bóle brzucha bo o to już pytałam gina, tylko o bóle krzyża, a nie wiem co miałaby ta macica rozciągająca się do tego. Niestety nie mogę chodzić co dwa dni do lekarza, mam wizytę za 7 dni, ale o tym już pisałam, więc chętnie posłucham co mówią inni

Bole krzyża jak pisałyśmy wcześniej tez są zazwyczaj normalne...ale każda jest inna!
Masz linki, może Cie uspokoją:

http://bol-krzyza.twoj-poradnik.info/bol-krzyza-we-wczesnej-ciazy
http://www.zapytajpolozna.pl/ciaza/artykuly-o-ciazy/bol-plecow-w-ciazy.html

Wiadomość wyedytowana przez autora 2 grudnia 2013, 18:24

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

Paula_29
Autorytet
Postów: 4099
2756

Wysłany: 2 grudnia 2013, 18:32
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dzięki lolka:)

atdc8u69hnetasq1.png
Leonek 12.02.2017, 21 tc [*]
3i4920mmxxemdpk1.png

topa42
Autorytet
Postów: 1948
2346

Wysłany: 2 grudnia 2013, 22:36
Cytuj | (1) | Zgłoś
Hejka ja jestem po wizycie :-) Wszystko ok wyniki super a ból brzucha i krzyża okazał się nie groźny. USG ok dzidzia machała raczkami i nóżkami :-) Jejku jakie to śliczne było :-) Paula najlepiej zapytaj lekarza i pokaż gdzie cię boli - ja mam siedząca pracę to tez od tego :-)

maximka84 lubi tę wiadomość

zem3i09keg891u11.png

Paula_29
Autorytet
Postów: 4099
2756

Wysłany: 2 grudnia 2013, 23:50
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dzięki Topa, no ja też niestety siedzę, a właściwie dużo jeżdżę samochodem, także i bez ciąży bóle krzyża mnie dopadały, ale teraz częściej
To dobrze, że wszystko w porządku i dzidzia szczęśliwa:)

atdc8u69hnetasq1.png
Leonek 12.02.2017, 21 tc [*]
3i4920mmxxemdpk1.png

lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 3 grudnia 2013, 00:50
Cytuj | (1) | Zgłoś
Paula_29 wrote:
Dzięki lolka:)

spoko, kazda tu sie schizuje! Jak mnie bolalo schizowalam, jak nie boli to schizuje, ze raz zakuje na jakis czas i nic...i znow nerw, ze cos tam nie teges, a wizyta 16 grudnia, bo wcześniej nie ma co isc... co tydzien na usg niezdrowo i bezsensu..tydzien temu bylo ok, wiec musze sie tego trzymac...najchętniej to bym miala usg takie 24 h aby widziec czy wszystko ok i czy sie rozwija...:/

Paula_29 lubi tę wiadomość

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

Paula_29
Autorytet
Postów: 4099
2756

Wysłany: 3 grudnia 2013, 09:40
Cytuj | (0) | Zgłoś
lolka83 wrote:
spoko, kazda tu sie schizuje! Jak mnie bolalo schizowalam, jak nie boli to schizuje, ze raz zakuje na jakis czas i nic...i znow nerw, ze cos tam nie teges, a wizyta 16 grudnia, bo wcześniej nie ma co isc... co tydzien na usg niezdrowo i bezsensu..tydzien temu bylo ok, wiec musze sie tego trzymac...najchętniej to bym miala usg takie 24 h aby widziec czy wszystko ok i czy sie rozwija...:/
No ja niestety mam to samo, też bym chętnie chodziła non stop, ale wiem że tak się nie da,
Poza tym prawda jest taka że my w tej fazie nie mamy za wielkiego wpływu, bo skoro bierzemy progesteron to co nam ten lekarz może dać jeszcze?
Mnie dziś od rano tak mocno boli, do tej pory te bóle takie łagodne były, dziś czuje mocno i znowu się boję

atdc8u69hnetasq1.png
Leonek 12.02.2017, 21 tc [*]
3i4920mmxxemdpk1.png

topa42
Autorytet
Postów: 1948
2346

Wysłany: 4 grudnia 2013, 10:38
Cytuj | (0) | Zgłoś
Spokojnie mnie też czasem mocniej boli i wszystko jest ok :-)

zem3i09keg891u11.png

Ann_
Koleżanka
Postów: 51
48

Wysłany: 4 grudnia 2013, 15:22
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mam do Was pytanie...
Jak to jest u Was? Przy bólach brzucha lub/i krzyża bierzecie progesteron?
Wiem, że lek nie od tego jest, ale taka zależność chyba zrobiła się w tym wątku? pytam, bo ja także odczuwam bóle, a lekarz nic nie mówił o nospie, ani o innych lekach :/ i nie wiem czy mam nalegac jutro na zbadanie poziomu progesteronu... czy któraś mogłaby coś doradzić! Z góry dziękuję!


lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 4 grudnia 2013, 17:49
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ann_ wrote:
Mam do Was pytanie...
Jak to jest u Was? Przy bólach brzucha lub/i krzyża bierzecie progesteron?
Wiem, że lek nie od tego jest, ale taka zależność chyba zrobiła się w tym wątku? pytam, bo ja także odczuwam bóle, a lekarz nic nie mówił o nospie, ani o innych lekach :/ i nie wiem czy mam nalegac jutro na zbadanie poziomu progesteronu... czy któraś mogłaby coś doradzić! Z góry dziękuję!

Kochana, u mnie jeden gin nie mowil nic o progesteronie, a drugia ginia, kazala jak najszybciej zrobic, aby bylo wiadomo czy jest w normie bo jest b wazny...u mnie wyszedl wysoki, ale przez to, ze przed ciaza nie byl duzy to biore duphaston, natomiast na bole brzucha magnez lub nospa, koniecznie...ja bym na Twoim miejscu sama z ciekawości zbadala czy jest w normie i tyle...lepiej dmuchac na zimne...

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

Ann_
Koleżanka
Postów: 51
48

Wysłany: 4 grudnia 2013, 22:30
Cytuj | (0) | Zgłoś
lolka83 wrote:
Kochana, u mnie jeden gin nie mowil nic o progesteronie, a drugia ginia, kazala jak najszybciej zrobic, aby bylo wiadomo czy jest w normie bo jest b wazny...u mnie wyszedl wysoki, ale przez to, ze przed ciaza nie byl duzy to biore duphaston, natomiast na bole brzucha magnez lub nospa, koniecznie...ja bym na Twoim miejscu sama z ciekawości zbadala czy jest w normie i tyle...lepiej dmuchac na zimne...


Dzięki za radę! Zrobię jutro badanie sama jeśli lekarz nie da mi skierowania. Czy są jakieś inne badania hormonów, które powinnam zrobić? Mój nic o tym nie wspominał ;/


lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 4 grudnia 2013, 23:16
Cytuj | (0) | Zgłoś
Koniecznie tarczyca, jesli nie mialas robionej przed ciaza...TSH, FT3,FT4, przeciwciała (ATG, ATPO), a pozniej to juz szereg badan , ktore zleci lekarz.

Pozdrawiam :)

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

nezumi
Autorytet
Postów: 1815
1858

Wysłany: 5 grudnia 2013, 07:29
Cytuj | (1) | Zgłoś
ja progesteron zrobiłam razem z betą od razu, moim zdaniem jest na tyle ważny że nie warto czekać zbyt długo, ja juz na pierwszą wizytę chcę iść z wynikiem żeby ewentualnie móc dzialać. ale ja jestem przewrażliwiona możne....

lolka83 lubi tę wiadomość


Motylek129
Debiutantka
Postów: 14
1

Wysłany: 5 grudnia 2013, 15:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej dziewczyny, ja na razie nie robiłam progesteronu, wizytę pierwszą mam dopiero w poniedziałek. Też mnie od czasu do czasu boli brzuch, czasem mocniej, czasem lżej.

aecae98021.png

Madzikovy
Autorytet
Postów: 1477
2425

Wysłany: 5 grudnia 2013, 20:48
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ojojoj... Ja jutro robię druga bete więc może skoro tak mówicie to i zrobię progesteron...bo 2 dni temu mnie nie bolał już brzuch a teraz znowu od wczoraj i dziś trochę mocniej...

Wiadomość wyedytowana przez autora 5 grudnia 2013, 20:49

Kochana Złośnica...:*
n59ydf9htvnd6yuy.png

nezumi
Autorytet
Postów: 1815
1858

Wysłany: 6 grudnia 2013, 07:16
Cytuj | (0) | Zgłoś
Wiesz co to nie jest tak że musisz go zrobić. ja wiedziałam ze na wyniki musze poczekać bo sa wysyłane i tydzień to potrwa, a chciałam juz mieć wynik jak pójdę do lekarza. na druga bete idę jutro dopiero bo nie miałam innej możliwości... to bedzie 96 h po pierwszej.


lolka83
Autorytet
Postów: 2233
2301

Wysłany: 6 grudnia 2013, 12:53
Cytuj | (0) | Zgłoś
powinno się go zrobić...na szczęście ja czekam ogolnie na wyniki do wieczora :-)

MamoZobacz.pl


wff22n0auovilby7.png

topa42
Autorytet
Postów: 1948
2346

Wysłany: 6 grudnia 2013, 15:48
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja nie zrobiłam i jest wszystko ok. Lekarz też nie kazał robić. A nie jest tak że go się robi przy jakiś plamieniach ?

zem3i09keg891u11.png


Dowiedz się więcej o swojej ciąży!

Sprawdź BellyBestFriend Premium

  • kontrola przyrostu wagi
  • śledzenie rozwoju ciąży
  • dieta dla ciąży

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do BellyBestFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)