X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr badzanie wiedzy i nawyków żywieniowych wśród kobiet w ciąży
Odpowiedz

badzanie wiedzy i nawyków żywieniowych wśród kobiet w ciąży

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Monika2105 Nowa
    Postów: 10 1

    Wysłany: 16 marca 2018, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :) Jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku dietetyka na Wydziale Zdrowia Publicznego w Bytomiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zwraca, się z ogromną prośba do kobiet w ciąży o wypełnieni mojej krótkiej anonimowej ankiety, której wyniki zostaną wykorzystane do napisania pracy magisterskiej. Celem badania jest poznanie wiedzy i nawyków żywieniowych dotyczących spożywania suplementów diety i produktów spożywczych zawierających żelazo i kwas foliowy wśród kobiet w ciąży.

    Bardzo dziękuję za pomoc <3

    https://goo.gl/forms/34VBOFKQLKVn37dG2[url][/url]

  • Illą Koleżanka
    Postów: 42 1

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wersja na smartfon baaardzo słaba. Nie działa odkliknięcie zaznaczonej opcji przy pytaniach z kolumnami. Drugi raz nie wypełniłam

    "... Proście, a bedzie wam dane..."
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie