X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne MAMUSIE CZERWIEC 2014 !
Odpowiedz

MAMUSIE CZERWIEC 2014 !

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2014, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monalisa wrote:
    Ja jestem pod stałą kontrolą lekarzy przyjmuje przyjmuje już tylko zastrzyki reszta leków odstawiona pod połowy sierpnia. W połowie września mam badania odnośnie SM czy choroba się zatrzymała dowiem sie za ok rok.
    nie ma innego wyjścia, musi się zatrzymać :))
    ps.u mnie nie wyświetlają się zdjęcia które załączyłaś kochana

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 września 2014, 15:22

    monalisa lubi tę wiadomość

  • karolina1990 Autorytet
    Postów: 1046 1550

    Wysłany: 2 września 2014, 15:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natalia- moze dzieci z pierwszych dni czerwca tak maja :)

    NataliaK lubi tę wiadomość

  • balonik Autorytet
    Postów: 252 442

    Wysłany: 2 września 2014, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej! Zdjęcia Monalisy trzeba skopiować od http i wtedy pójdzie :)

    Monalisa piękna Jest Twoja córeczka. Taka do schrupania.

    Adam dzisiaj miał pobieraną krew. Nastresowałam się przed tym strasznie, bo jak miał wcześniej pobieraną to płakałam razem z nim. Na szczęście teraz za pierwszym razem ładnie poszło. I zapłakał tylko jak było wkłucie. Wyniki też już są. Na szczęście wszystko dobrze:)
    Ja też mam to szczęście, że Adam zasypia sam w łóżeczku. Po kąpaniu to nawet lepiej zostawić go i wyjść. Sprawdzamy co 5 minut co u niego i po 10 już śpi.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 września 2014, 15:33

    NataliaK, monaaa, Galanea, monalisa, evas, weronikabp, Limerikowo lubią tę wiadomość

    x76lklh.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2014, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola,ja do tego przywyklam. Tak myslalam ze majac w brzuchu spokojne dziecko wyzyje sie na swiecie zewnetrznym :D