X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje miesniak w ciazy
Odpowiedz

miesniak w ciazy

Oceń ten wątek:
  • MomToBe Przyjaciółka
    Postów: 73 36

    Wysłany: 26 września 2013, 23:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kochane,mialam wczesniej robiobe badania i wspomnuano mi o tym ze mam (fibroid) czyli miesniaka. Dzis mialam pierwszy skan i sie troche tym zaniepokoilam bo dopiero teraz mi wytlumaczono co to jest...miesniak jest wielkosci 6 cm...boje sie ze urosnie jeszcze bardziej...tyle samo ma moj dzidzius..pielegniarka zanotowala to w ksiazecze ciazowej i tyle..powiedziala ze bede pod opieka midwife...czy ktoras z was miala badz ma taki przypadek ? Dodam ze mieszkam w uk wiec jestem tu spisana na tych lekarzy i polozne.

    atdci09k96uspmjm.png
    e790355cf3.png
  • agi88 Ekspertka
    Postów: 231 110

    Wysłany: 30 września 2013, 07:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja również mam mięśniaka tzn. byłam już po zabiegu w lutym 2013 usunięcia 3 szt. ale jednego mi zostawiono i obawiam się że może urosnąć, właśnie wybieram się na pierwszą wizytę 02.10.2013 więc dam znać co i jak. Dodam że mam niekiedy dziwne bóle w podbrzuszu i boję się że to może własnie przez niego ;(


    ckaiskjoo29j6f91.png

    relgcwa165pw8251.png
  • monaaa Autorytet
    Postów: 486 741

    Wysłany: 11 listopada 2013, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I jak tam u Was dziewczyny z mięśniakami, ja jestem w 6 tygodniu i mam wykrytego małego (tyle wiem, że na pół paznokcia) mięśniaka. Martwię się..

    81clk9i.png
  • agi88 Ekspertka
    Postów: 231 110

    Wysłany: 11 listopada 2013, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie wchodzę szczęśliwie w II trymestr. Na razie na USG mięśniak się nie powiększa ma ok. 2cm. Czekamy, obserwujemy, bo nic więcej nie da się zrobić będąc w ciąży. Pozostaje mieć nadzieję, że nie urośnie. Póki co uspokoiłam się chociaż troszkę.

    monaaa lubi tę wiadomość