X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poród Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej
Odpowiedz

Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Ellen Przyjaciółka
    Postów: 119 154

    Wysłany: 25 stycznia 2017, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej! Jestem ciekawa opinii o porodach w szpitalu wojewódzkim w BB. Rodziłyście tam czy na Wyspiańskiego? A może Esculap? Który wybrać?

    f2w3rjjgmi80i166.png
  • Papcia Ekspertka
    Postów: 225 214

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja będę rodzić w Wojewódzkim, mam tam swoją położną :) termin na 8 lutego, dam znać po wszystkim ;) a z tego co czytałam są różne opinie, ale każda kobieta też przeżywa poród inaczej...

    Pierwsze dziecko rodziłam w Krakowie, więc też na razie nie mam doświadczenia z bielskimi szpitalami.

    pc288d2.png

    ojxedf9h1wtfir6q.png
  • Ellen Przyjaciółka
    Postów: 119 154

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Papciu będę wdzięczna na Twoją opinię. Czy mogłabym jeszcze prosić o namiary na położną? Tez chciałabym mieć ta swoją a żadnej nie znam, za to mój lekarz tam pracuje więc nie jest źle Życzę ci szybkiego i łatwego porodu! Pozdrawiam

    f2w3rjjgmi80i166.png
  • Papcia Ekspertka
    Postów: 225 214

    Wysłany: 17 lutego 2017, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W końcu zmobilizowałam się, żeby napisać :) urodziłam córeczkę 3360 g, 54 cm, siłami natury 3.02 w Szpitalu Wojewódzkim, czyli równo 2 tygodnie temu ;)

    Jeśli chodzi o położną, rodziłam z Beatą Pyjur. Jestem bardzo zadowolona, naprawdę mi pomogła, rodziłam wertykalnie i udało się ochronić krocze, wyszłam z tego bez jednego szwu :) namiary mogę podać na priv.