X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poród Porodówki we Wrocławiu i okolicy
Odpowiedz

Porodówki we Wrocławiu i okolicy

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2013, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Ciężarówki:)
    Mam co prawda jeszcze 5-6 miesięcy, ale lubię zawsze dokładnie się przygotować i dlatego już zaczęłam zzukać informacji o porodówkach. To moja pierwsza ciąża, więc jestem trochę zielona i szczerze mówiąc ogrom i rozstrzał opinii o szpitalach mnie przeraża.
    Macie jakieś sprawdzone informacje nt tego gdzie najlepiej rodzić? Chciałabym rodzić z Mężem (niewyobrażalne sobie tego bez Niego) i mieć dziecko cały czas przy sobie, żeby mieć pewność, że nie jest dokarmiania butelką i ma tylko moje eko-pieluchy...

  • moni_c Autorytet
    Postów: 1096 1152

    Wysłany: 3 października 2013, 06:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wybieram Kamieńskiego we Wrocławiu przede wszystkim dlatego, że można ''wykupic'' położną za 650 zł na czas porodu. Polecam poczytać co tam piszą i czym się chwalą na stronie szpitala o odzdziale. Najbardziej mnie przeraża ordynator doktor M., który nie ma zbyt pochlebnych opini... a często bywa przy porodach. Męża ze sobą nie wezmę bo jest za ''miękki'' na takie sceny, poza tym kolega też upierał się, że chce być a potem miał traumę...także męża sobie podaruję ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2013, 06:40

    иιєиσямαℓиα lubi tę wiadomość

    mc1d28t.png
    zabawa.gif
    20100828580113.png
  • иιєиσямαℓиα Autorytet
    Postów: 4835 2801

    Wysłany: 3 października 2013, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moni_c wrote: