X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poród Gdzie rodzić ?! Jelenia Góra pomocy !!!
Odpowiedz

Gdzie rodzić ?! Jelenia Góra pomocy !!!

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Klaudia0727 Autorytet
    Postów: 624 1097

    Wysłany: 20 października 2016, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jest jakaś z Jeleniej góry ? Ja się przeprowadziłam do Jeleniej Góry z Łodzi miesiąc temu i jestem zielona jeśli chodzi o temat szpitala tutaj ... Chodzę w Jeleniej do doktor Małgorzaty Turkowskiej Regent . Ale ona nei przyjmuje w szpitalu i poleca poród w Kamiennej górze a bardzo odradza Jelenią ... Wspomnę że ja muszę miec CC ... Pomocy macie jakieś rady ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 października 2016, 12:00

    gann9jcg7ze17rcq.png
    Czekamy na Aurelie <3
    20 lat . Łódź/Jelenia Góra
  • Natka19901 Debiutantka
    Postów: 8 1

    Wysłany: 25 października 2016, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja przez całą ciążę chodzę do lekarza w JG, który pracuje w tamtejszym szpitalu. Tam tez bede rodziła. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego szpitala. Uspokaja mnie również fakt, że mam tam ,,swojego" lekarza. Termin mam na 15.11 także dam znać jak było :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 października 2016, 12:56

    Sylvuszka lubi tę wiadomość

    Natka
  • Klaudia0727 Autorytet
    Postów: 624 1097

    Wysłany: 25 października 2016, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natka19901 wrote:
    Ja przez całą ciążę chodzę do lekarza w JG, który pracuje w tamtejszym szpitalu. Tam tez bede rodziła. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego szpitala. Uspokaja mnie również fakt, że mam tam ,,swojego" lekarza. Termin mam na 15.11 także dam znać jak było :)


    Okej dzięki ;) a do jakiego lekarza chodzisz ?

    gann9jcg7ze17rcq.png
    Czekamy na Aurelie <3
    20 lat . Łódź/Jelenia Góra
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 stycznia 2017, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś